Quotes of the day (2)

1. “Love is an escape of two people who don’t know how to be alone…”

yeah…boleh2, hehe… tp masa sih, cinta itu sebuah pelarian? agak ga setuju aja gw

2. “Friends are God’s way of taking care of us.”

benar sekali! gimana hidup lo kalo lo ga punya ‘siapa2’? kebayang ga?

3. “Love is a decision not an emotion or feeling, that if made from the heart will outlast anything…”

iya, cinta itu dr hati, bukan sekedar emosi (cieee…hehe)

4. “when you can count every raindrop that falls from the sky, that will be the day i stop loving you!!”

siiiipp, silahkan kasih kata2 ini ke pasangan kalian. kalo dia tipe2 yg gampang ‘melt’ sm kata2 manis, dia pasti luluh. gw jamin!๐Ÿ˜€

5. “You come to love not by finding the perfect person,but by seeing an imperfect person perfectly.”

gw sering denger kata2 ini. bagus ya? emang ga seharusnya kita mencari orang yg sempurna (karena emang ga ada), tp untuk melihat ketidaksempurnaan menjadi sebuah kesempurnaan.

6. “If we could see the miracle of a single flower clearly, our whole life would change.”

itu kata2 Budha. hmmm…dalem sekali๐Ÿ™‚ speecless deh gw

7. “I love my past. I love my present. I’m not ashamed of what I’ve had, and I’m not sad because I have it no longer.”

hmmm…wise…

8. “What is the meaning of life? To be happy and useful.”

iya dong. bahagia dan berguna, kayanya akan bisamenjadikan hidup ini sempurna deh๐Ÿ™‚

9. “If my doctor told me I had only six minutes to live, I wouldn’t brood. I’d type a little faster.”

ga tau gimana rasanya kalo ada yg memberi tahu tentang target kematian kita. yah, satu2nya jalan emang untuk membuatnya berharga di masa2 ‘itu’

10.”There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle”

ini nih, kata2nya Mr. Einstein… yang ke2 terdengar lebih bagus kan?๐Ÿ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s